.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات 3 آملی از مرگ حتمی در استخر

بي توجهي پرسنل استخر نجم سه شهروند آملي را با مرگ دست به گريبان كرد

يكي از سه شهروند رهايي يافته از چنگال مرگ در گفت و گوي اختصاصي با شمال نيوز ضمن تشريح حادثه اظهار داشت: زماني كه براي شنا به استخر نجم آمل رفته بودم با وجود اطلاع پرسنل اين استخر از نشتي كپسول گاز كلر آن هيچ يك از ايشان زحمت هشدار دادن به اينجانب را به خود ندادند و من زماني متوجه خطر بزرگي كه در كمينم بود شدم كه در زير دوش احساس خفگي شديد كرده، دچار سرفه شدم. نعمت الله حسن زاده ادامه داد: اگر يكي از همسايگان مجاور استخر نجم به دادم نرسيده بود قطعاً تاكنون در اثر مسموميت با گاز كلر جان به جان آفرين تسليم كرده بودم. همچنين از رفتار مأمورين آتش نشاني حاضر در صحنه ابراز تعجب كرد و گفت: آنها به جاي تعمير كپسول نشتي دار آن را در مجموعه رها كرده و به گپ و صحبت ايستاده بودند و حتي از دادن هشدار به من دريغ ورزيدند.

وي تاكيد كرد: بايد مدت مديدي پس از اين حادثه جهت كنترل عوارض ناشي از آن تحت نظر پزشك باشم. حسن زاده در پايان با انتقاد از عدم پاسخگويي پرسنل حاضر در صحنه به وي، از مسئولان امر خواست تا ضمن پيگيري اين مسأله، بيش از پيش به فكر سلامت شهروندان آملي باشند.

ليلا شيردل- خبرنگار شمال نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غریق 28 آبان 1387
وقتی اداره کل تربیت بدنی بدون موافقت کتبی هیات شنا استان مجوز استخرها را صادر یا تمدید می کند طوری که مدیران استخرها هیچ گونه همکاری با هیات شنا استان و شهرستانها انجام نمی دهند باید منتظر اتفاقات بدتر هم باشید . اداره کل حتی پول اجاره استخرهای دولتی را برای تعمیر و نگهداری همان استخر هزینه نمی کند ! آیا پله های سکوی زنگ زده شیرجه استخر داراب ساری را دیده اید ؟ شوفاژها که کاملا خراب است و درون محوطه استخر بخاری گازی کار گذاشته اند !!!!؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.